+ 2
Inlägg: 2332517
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: jag förstår din tanke, men får jag välja mellan te x Rattie för 300 lax eller två halvdugliga för 150 i månaden är mitt val solklart. Men det är ju ett vågspel i allt det här. Går Rattie sönder är det tryggt med en xtra forward som går in. Sen är det ekonomi i det hela. Men visst..din tanke är inte helt fel..
+ 1
Att vi nu har Hanzl som en andracenter är ju rätt smarrigt.
Det gör att vi har råd att kunna hitta "billigare" spets som kan växa bredvid antingen Hanzl eller Lander.