Ja det var ju roligt iaf 1-0 eller nått sånt va? Tycker att man måste vara mera ödmjuk när man som gäst i en annans gästbok sitter och kladdar en massa strunt emellanåt.
Har varit lite för mycket av den varan på sistone. Mera ödmjukhet Sundsvallare så ska ni se att ni också kanske får till ett Hockeylag, men inte om 2 år ni har ännu lång lång väg att vandra..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har varit lite för mycket av den varan på sistone. Mera ödmjukhet Sundsvallare så ska ni se att ni också kanske får till ett Hockeylag, men inte om 2 år ni har ännu lång lång väg att vandra..