{9386}: därför att vissa saker är större än hockey.
Än pengarna.
Kvaliteten på KHL störtdyker så karriärsmässigt är det knappast en fjäder i hatten att lira för rysk hockey under denna period av historien…
Ryssland har visat sitt fula tryne sedan i vintras. Jag klandrar inte enskilda ryssar i allmänhet men då statens linje gäller utan möjlighet att påverka så finns ingen större anledning att bidra till underhållning i Ryssland just nu.
Att välja pengarna framför att stötta i det lilla man kan för de ukrainare som inte har det jättebra just nu…
Medan Ryssland avnazifierar ukrainska skolor och sjukhus håvar man in cash och ska representera Sverige.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer