Angående matchen mot Djurgården så blir åtminstone jag lite orolig när jag läser detta på Text-TV.
"DIF hade fullständig koll på matchen i 2 perioder.Man var bitvis helt överlägsen Timrå"
Förra året så hade ju Timrå nästan lekstuga med Djurgården i Globen. Det är många matcher kvar att spela men lag som Linköping och Södertälje tycks hela tiden få enkla poäng.Linköping tvålade dit Förlunda borta ikväll t ex.Södertälje spöar självaste Brynäs på bortaplan. Detta känns oroväckande. Dock är det många matcher kvar att spela men tabelläget just nu börjar göra mig orolig. Björklöven parkerade i botten tidigt förra året och tog sig aldrig därifrån.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"DIF hade fullständig koll på matchen i 2 perioder.Man var bitvis helt överlägsen Timrå"
Förra året så hade ju Timrå nästan lekstuga med Djurgården i Globen.
Det är många matcher kvar att spela men lag som Linköping och Södertälje tycks hela tiden få enkla poäng.Linköping tvålade dit Förlunda borta ikväll t ex.Södertälje spöar självaste Brynäs på bortaplan.
Detta känns oroväckande.
Dock är det många matcher kvar att spela men tabelläget just nu börjar göra mig orolig.
Björklöven parkerade i botten tidigt förra året och tog sig aldrig därifrån.