1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2334243

Sv: Apropå nånting...
Rytter: Huvudet på spiken där. Som bottenlag i SHL där varje poäng räknas så saknade jag verkligen spänningen att se lovande spelare eller juniorer ges chansen som dom fick i större utsträckning i HA . Se deras utveckling steg för steg . Finns så klart sådana resor i shl men inte från duvunge stadiet då shl nästan kräver fullfjädrade proffs för att ta plats i uppställningen nuförtiden . Ser verkligen fram emot nästa sässong och att få följa Edfeldt och Johansson . Sen ser jag fram emot kusin sonens utveckling dom kommande åren från j18 .

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...