Rallarn: Skillnaden för Zeb är väl att dom modolidiska bullarna inte intages på någon språngbräda, utan snarare ett betongblock som det står "Hockeyallsvenskan" på. Han har väl aldrig varit längre från SHL än han är nu. Lite obegripligt att dom inte får ut mer av honom. Han skulle förmodligen öst in poäng om han spelat under Karlin i Västervik förra säsongen. Nu åker han bara fort och producerar typ nada.
Jaja. Så länge han är nöjd är det väl bra. Tycker som du att det ändå är fint med spelare som vill spela i deras hjärteklubb, oavsett klokskapen i det.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Lite obegripligt att dom inte får ut mer av honom. Han skulle förmodligen öst in poäng om han spelat under Karlin i Västervik förra säsongen. Nu åker han bara fort och producerar typ nada.
Jaja. Så länge han är nöjd är det väl bra. Tycker som du att det ändå är fint med spelare som vill spela i deras hjärteklubb, oavsett klokskapen i det.