Söderöver: Jodu och det var jag som var där och lugnade er. men sägs att Cluben la fram nästan dubbelt upp vad ni kunde erbjuda Rattie, och rattie valde pengar istället för att spela för timrå..
väldigt lustig känsla ändå, när han har utryckt sig att han har velat/vill spela med Lander istället då gå han vidare till Linköping.. då är det bara en person som är ute efter pengar, bättre att ta in någon som tänker mer än bara på pengar då i mitt tycke
ush vad äckligt, han hade fått troligtvis samma roll i Timrå som han hade förra året, och med truppen ni har nu så kommer ni och linköping byta plats i nästa år, fast rattie kanske vill spela kval igen?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
väldigt lustig känsla ändå, när han har utryckt sig att han har velat/vill spela med Lander istället då gå han vidare till Linköping.. då är det bara en person som är ute efter pengar, bättre att ta in någon som tänker mer än bara på pengar då i mitt tycke
ush vad äckligt, han hade fått troligtvis samma roll i Timrå som han hade förra året, och med truppen ni har nu så kommer ni och linköping byta plats i nästa år, fast rattie kanske vill spela kval igen?