Åååå,,,,Nu vart HH kär i dej, precis vad jag tyckt länge, spelarna ska inte behöva läsa en massa negativt dravvel i G-B:n för sådant sätter sig mer än förlorade poäng,,,,,,,,,
NÄ!!!!!! Vi hade bud på tre tre, och en resning i tredje, Men som vanligt hade Dommaren läst Kalle Anka och CO, istället för dommar boken, så det får vi ta med tills på Lördag,,,,,,Bara inte Pinokio i randig kostym läst fångad av vargar,,,,
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Åååå,,,,Nu vart HH kär i dej, precis vad jag tyckt länge, spelarna ska inte behöva läsa en massa negativt dravvel i G-B:n för sådant sätter sig mer än förlorade poäng,,,,,,,,,
NÄ!!!!!! Vi hade bud på tre tre, och en resning i tredje, Men som vanligt hade Dommaren läst Kalle Anka och CO, istället för dommar boken, så det får vi ta med tills på Lördag,,,,,,Bara inte Pinokio i randig kostym läst fångad av vargar,,,,
TGO: PÅ LÖRDAG VÄNDER DET:),,,,,,
TIMRÅ IK ETT SÄTT ATT LEVA :-)