luffaren: Härligt… undrar hur det kommer att se ut. Blev lite orolig ett tag… trodde att jag kommit in på Lövens forum o jag loggade ut o in flera ggr… till slut kom ditt inlägg. 👍
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Blev lite orolig ett tag… trodde att jag kommit in på Lövens forum o jag loggade ut o in flera ggr… till slut kom ditt inlägg. 👍