Karlsson74: Jag nöjer mig med att man kan tycka olika här, och jag har stor respekt för det. Jag personligen har dock svårt att se värdet av att han tar en forwardsplats, nu när det kmr in så många Timråhjärtan i truppen. Men jag litar på att föreningen tar ett bra beslut, då jag uppenbarligen inte förstår eller har förstånd att se hela bilden. :-)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men jag litar på att föreningen tar ett bra beslut, då jag uppenbarligen inte förstår eller har förstånd att se hela bilden. :-)
Så kan det va ibland..