Karlsson74: Nu blir det ännu viktigare att det kommer in 2-spets fw. Surt med Wedin och lär dröja länge innan han blir återställd. SHL nästa säsong kommer att bli betydligt bättre än denna säsong.
+ 2
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte