Mustard Tiger: Jag tror han betyder mer för klubben på olika plan än vad vi förstår, vilket lyser igenom i en del uttalanden. Att han kommer lyfta tid i förstalinan eller powerplay(kompisreferensen) tror jag inte att man behöver vara orolig för. Vi kommer nog se honom i klubben efter han lagt skridskorma på hyllan också.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi kommer nog se honom i klubben efter han lagt skridskorma på hyllan också.