Fid cox: Håller med dig till 100%. Tycker inte de Rouville är en bra målvakt. Kan faktiskt inte förstå vad någon ser hos denne målvakt, han är osäker och kan knappt hålla en puck i plockhandsken.
Varför inte använda den bästa målvakt vi har, Fredrik Andersson....?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tycker inte de Rouville är en bra målvakt.
Kan faktiskt inte förstå vad någon ser hos denne målvakt, han är osäker och kan knappt hålla en puck i plockhandsken.
Varför inte använda den bästa målvakt vi har, Fredrik Andersson....?
Mvh