Eftersom mitt förra förslag på "önskevärvning" troligen inte kommer ske, så har jag en ny. Malte Strömwall, vill inte spela KHL nästa år, siktar på NHL, men kan tänka sig SHL också läser jag. Tror det kan vara en god ersättare till Rattie. Rightare o riktig målgörare. Tror inte han kostar lika mycket som Rattie heller, eller tror inte vi kommer behöva lägga 275 på han som LHC gjorde på Rattie iaf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer