mikenomad: Tror att du kört fast, som så många långsinta martyrer har gjort genom alla tider. Vet inte vad du har i bagaget, men Luleå är trots det bästa norrländska laget och jag först inte din aggression!? Dessutom vore EG en stark och enligt mig en stor tillgång för Timrå! Hoppas på Guld för Luleå och EG i Timrå nästa säsong!🙂👍
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vet inte vad du har i bagaget, men Luleå är trots det bästa norrländska laget och jag först inte din aggression!?
Dessutom vore EG en stark och enligt mig en stor tillgång för Timrå!
Hoppas på Guld för Luleå och EG i Timrå nästa säsong!🙂👍