DenRöda: Olofsson har varit sensationellt bra och gjort många poäng i slutet för löven. Ingen som har tänkt tanken att Timrå kanske plockar hem honom till nästa säsong?
Zäta75: Känslan i fallet #32 Olofsson vs Timrå IK torde landa i att det var en ledarskapsfråga. Nu var han inte ensam om att inte fatta ett dyft av Fredrik Anderssons val av taktik/spelsätt, men han markerade det starkare än någon annan spelare i laget. Trivs man så spelar man bättre torde vara läxan. Han hade säkert hittat luft hos oss när Ante tog över ledarskapet i Playout, men jag vill inte spekulera i om han är aktuell för en återkomst ännu en gång.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer