Sputnik: Hoppas fortfarande på Löven upp, för då har vi en rejäl räddningsplanka nästa säsong om det skulle skita sig med skador på viktiga spelare etc.
Om då HV blir kvar så ser de ut att få bättre lag än denna säsong med. Så det skulle bli ett riktigt roligt race mellan DIF och HV i så fall. 😁
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om då HV blir kvar så ser de ut att få bättre lag än denna säsong med. Så det skulle bli ett riktigt roligt race mellan DIF och HV i så fall. 😁