Säger ingenting om gårdagens match utan alla de andra som spelats hermma i isladan.
Bland de fem bästa målvalterna.....? Den sämsta skulle jag tro.
På vilket sätt har han varit bra....? Pojken släpper returer på 98% av de puckar som träffar honom. Han är dessutom bedrövlig i spelet kring egen kasse.
Ja, ja.... du tycker som du vill och det känns som om vi inte ens skulle kunna komma överens om vilken färg det är på kol.....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Säger ingenting om gårdagens match utan alla de andra som spelats hermma i isladan.
Bland de fem bästa målvalterna.....? Den sämsta skulle jag tro.
På vilket sätt har han varit bra....? Pojken släpper returer på 98% av de puckar som träffar honom.
Han är dessutom bedrövlig i spelet kring egen kasse.
Ja, ja.... du tycker som du vill och det känns som om vi inte ens skulle kunna komma överens om vilken färg det är på kol.....
Mvh