Jag har hört rykten om att Virtanen i FBK ska vara på G, att han dka ha brytit sitt kontrakt.kan inte påstå att jag har stensäkra källor på det.men dock en fågel som viskat i mitt öra. Det är trots allt silly😅 troligt?
Gooode: Sportbladet skrev om att Virtanen brutit sitt kontrakt kom redan för ett par veckor sen. Så det stämmer säkert. Det vore helt klart ett bra nyförvärv.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer