1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2343721

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Har löven vunnit sm-guld? Det måste vara väldigt länge sedan eftersom man inte ens kommer ihåg det. Lite så med modos SM-guld också, hockeyn var i princip en annan sport på den tiden så att det skulle ha någon nutida tyngd, det känns avlägset. Jag tycker det var bra när vi erövrade Skåne från dansken men jag tror inte danskarna skulle känna sig speciellt smädade om man påminde dom om det idag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: 2007 - en avlägsen tid? Hur gammal är du…? 😂

Sv: Apropå nånting...
{297}: Ja, vi vann SM-guld 1987.

Sv: Apropå nånting...
{297}: Om jag inte minns helt fel var det 35 år sen de tog sitt SM guld nämligen 1987...95 procent av lövenklacken var väl inte ens född skulle jag tro.. Och Var de född så var det inget de upplevde på plats.. 🙄

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...