1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2343834

Sv: Apropå nånting...
thorwald: Tonåring och fräste runt med trimmad moppe och tyckte man var kung. Hockeyn på den tiden följdes på avstånd. Nyss nämnd leksak plus människor av det motsatta könet kom betydligt högre upp på priolistan i livet just då 😁😆

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Filip Westerlund till HV. Det vore kanon för grabben. För oss är det varken bu eller bä. Fantastisk hockeyspelare som har några år i vår klubb och som vi fått lite känslor för såklart, men samtidigt kommer det med all sannolikhet en stjärnback in istället. Jag är nöjd med detta faktiskt. Tänk er Eronen och Wikstrand istället för Zajac och Westerlund. Jo jag tar det alla dagar i veckan! Strålman kan sedan spetsa till det strax innan premiären men då krävs det nog sponsorpengar för honom likt Dahlén för något år sedan.

Sv: Apropå nånting...
FW till HV alltså. Verkar som att de flesta här hade velat ha kvar honom men jag tror inte vi blir direkt sämre av att han sticker. Dessutom kittlar det ju lite mer med en ny back!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...