1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2343869

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Wikstrands vara eller inte vara tog dom upp i podden Sanny & Svensson. Svensson berättade att han fått mycket meddelanden kring att han följde Timrå på insta, så han skicka iväg ett sms till Wikstrand. Fick svar i stil med, "Gör jag? Har väl varit in och råkat trycka följ isåfall"

Så sannolikeheten för att Wikstrand lirar med Timrå nästa säsong va i stort obefintlig enligt dom två. Ett feltryck helt enkelt. Sen kan man ju såklart spekulera i VARFÖR han varit in på Timrås insta och bläddrat och "råkat" komma åt följknappen?
Den som lever få se 😁

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
falconuggla: inte helt omöjligt att Wikstrand är på väg bort från FBK. Vän där sa han tappade kaptens rollen för han inte presterade och har varit ojämn sen dess.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...