1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 23442

Sv: Målvakter!
Eftersom jag tog upp denna tråd så får jag väll ta och utveckla mitt resonemang.
Dee roo är en hygglig målvakt helt klart i samma klass som Freddan och Bo Ahl.
Men det jag menade är att Timrå inte lyckats få hit en målvakt som kann rädda Timrå i dom matcher dom är dåliga.
En målvakt skall kunna ta 3 av tre frilägen har vi en sådan målvakt?
Sist mot Frölunda hemma så räddar han 1 av 5 straffar, en gick som sagt i ribban.
Vi har ju som sagt losat en del matcher på straffar.
Vi behöver en Fantom i målet om detta skall gå vägen och förhoppningsvis så kanske Freddan kan hitta formtoppen mot Fbk.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer