1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2345246

Sv: Apropå nånting...
{297}: Ja, klart man förstår att det är jävligt tungt för samtliga i Luleå nu. Men vi har varit med om att förlora 0-3 hemma i en game 7 nyligen som var fan så mycket värre!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9839}: samtidigt, den här resan som Färjestad gör denna säsong, den är ju ganska anmärkningsvärd. Sen hade det varit roligare om Luleå var det laget som slutade 6:a i grundserien och sen gick och vann men men. Nu är det sommarlov och sen ser vi fram emot en roligare säsong till hösten.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.