+ 3
Inlägg: 2345375
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Ja kunde Lulefansen smälta värvningen av Shinnemin så kan väl vi svälja om EG mot all förmodan skulle dyka upp i röd/vit dress.
+ 1
Tackar man nej till en av SHL:s absolut bästa backar bara för "jag gillar honom inte", så fattar jag helt enkelt inte!?
Är du en supporter, eller är du en "Judas"!?
Tänk om, tänk rätt!