1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614726 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2345375

Sv: Apropå nånting...
Tåget18: tur att TIK ledningen inte bryr sig vad du tycker!🤢
Tackar man nej till en av SHL:s absolut bästa backar bara för "jag gillar honom inte", så fattar jag helt enkelt inte!?
Är du en supporter, eller är du en "Judas"!?
Tänk om, tänk rätt!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Ja kunde Lulefansen smälta värvningen av Shinnemin så kan väl vi svälja om EG mot all förmodan skulle dyka upp i röd/vit dress.

Sv: Apropå nånting...
Meduza: TIK-ledningen? Vadå, har EG ringt och bett om att få komma hit?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.