1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 234564

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
TITAN: Luleå hade inget krav på medlemskap, istället fick de betala 50 kr mer än de som redan var medlemar. Tycker att man kan göra som Luleå där. Nu i slutspelet i alla fall. Har för mig att för ett par tre år sedan var det så. 200 kronor är mycket pengar, speciellt om resan f.ö går på uppemot 500 kronor ibland. Kanske blir ett större intresse då och speciellt nu när vi kommit så långt som till semi final!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.