1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2345935

Sv: Apropå nånting...
Jadu: 11. Timrå
Kommentar: Timrå har gjort många och tunga värvningar, men tappar också en hel del spelare. Nyförvärven Anton Lander, Anton Wedin och Emil Pettersson väger tungt, men de får inte ensamma medelpadingarna att rusa genom tabellen. Däremot tror jag det räcker för att etablera en bit över kvalstrecket den här gången. Något nytt kval ska det inte behöva bli. Istället tror jag att de kommer att vara med och hugga på en åttondelsfinal.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9839}: den summeringen skulle ju lika gärna ha gjorts av nån här på HS. Är väl ungefär så vi oxå känner. Möjligen att vi skulle ha tippat oss något pinnhål högre, typ 10e plats

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.