Rallarn: Det lätta svaret på din fråga är nog ja, eftersom S/T Hockey tog Timrås plats i seriesystemet. Men endera räknas väl från när den första föreningen i nuvarande sammansättning bildades, eller så räknar man från senaste sammanslagningen av föreningar. Mig spelar det ingen roll överhuvudtaget vad man väljer. Men är ju ganska rimligt att åtminstone räkna på samma sätt med både HV och Timrås del (och övriga lag naturligtvis). Eller?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men endera räknas väl från när den första föreningen i nuvarande sammansättning bildades, eller så räknar man från senaste sammanslagningen av föreningar. Mig spelar det ingen roll överhuvudtaget vad man väljer. Men är ju ganska rimligt att åtminstone räkna på samma sätt med både HV och Timrås del (och övriga lag naturligtvis).
Eller?