1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 234629

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
willysson:

Vill någon åka med för att jävlas så kan dom nog tänka sig att betala nån hundrig extra och bli medlemmar. Man vet trots allt vilka det är som åker med, medlemmar eller inte medlemmar. Nåja, det är väl erat huvudbry, så jag ska lägga ner mina inhopp i den här debatten. Ni har säkert era skäl, jag är inte tillräckligt insatt för att döma er.

Grattis till semifinalplatsen!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.