Jåkkinen: Yes, det lät nog mer bittert än vad som var menat. Givetvis förstår jag att läget är helt annat i HV med ekonomi och allt.
Dessutom var det ju en helt annan marknad för Nubbenförra säsongen med, även om man kände att vissa saker kunde gjorts annorlunda som sagt. Men med det sagt har jag inget agg mot Nubben, snarare har han ju gjort väldigt mycket för Timrå IK genom åren.
Men det var helt enkelt rätt tid att gå skilda vägar nu och det blir intressant att se hur han lyckas i HV.
Vad gäller Timrå så hoppas man ju på sportchef in hyffsat snart som kan börja aätta sin prägel på laget och föreningen
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Givetvis förstår jag att läget är helt annat i HV med ekonomi och allt.
Dessutom var det ju en helt annan marknad för Nubbenförra säsongen med, även om man kände att vissa saker kunde gjorts annorlunda som sagt.
Men med det sagt har jag inget agg mot Nubben, snarare har han ju gjort väldigt mycket för Timrå IK genom åren.
Men det var helt enkelt rätt tid att gå skilda vägar nu och det blir intressant att se hur han lyckas i HV.
Vad gäller Timrå så hoppas man ju på sportchef in hyffsat snart som kan börja aätta sin prägel på laget och föreningen