1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 234654

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
Hockeymogulen: Jo , det är suveränt ! Jag får bara en sån känsla av att Timrå är på ett sånt underbart G som i början av säsongen . Det känns som om förväntningarna från tabellplaceringen är infriade nu, Kapanen är i storform, laget fungerar och det är bara segrar att vinna. Inget lag går säkert, det är en sak som är klar!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.