Hffdsf: Känns konstigt att man bygger om hallen med tanke på hur publiksnittet sett ut.
Inlägg: 2348289
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2022-2023
Zåsse klubban: skulle ta ett år för dom att bygga så som västra stå skissat fram. Jag var ute tidigt med detta också, mest för att bygga konferens och kontorslokaler mellan Lillstrimma och NHC. Eventuellt ett lite större gym där i krokarna också så slipper man trängas. Och vid västra stå så bygger man upp mellan 5-10 rader. Det kommer bli större publik nästa säsong, var så säker!
+ 1