1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 234856

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
Ett stort grattis till Er i Timrå. Ni är helt klart svensk hockeys största sensation någonsin. ALLA hade tippat Er som tolva i årets serie. Istället spelar ni som ett självklart topplag och ni spelar stabilt också. Grymt imponerad är jag!!!!

Att komma trea i serien före lag som bl a DIF o HV. Det är stort det!!! Och att sedan slå ut tunga slutspelsmaskinen Luleå i fyra raka matcher är också GRYMT IMPONERANDE. Är det något lag som är värt SM-GULD nu så är det Timrå IK!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.