1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 234862

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
65 Selander: Skadeglädje kallas det......jag förstår ditt missnöje med att ditt lag Brynäs IF inte fick vara med i Sm-Slutspelet i år,men låt inte din ilska gå ut över oss som alla andvänt som slagpåse inför och under denna säsong....spara din kraft till det som berör er.........KVALSERIEN!!!!!!
Kanske det berör dig mer just nu.......Allsvenskan Norra el Elitserien nästa säsong i Gävle????

Lycka Till!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.