1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 234930

Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
Visst var det sagolikt det man fick uppleva den sista veckan som gått, tänk att det blev semifinal och allt kan hända ett stort grattis till Timrå från mattis till ordförande och framför allt spelarna! som verkligen stått upp i dom tuffa matcherna mot Luleås björnar, TIK har varit det bästa laget över hela linjen och det är bara att säga lycka till i fortsättningen. Fort sättning blir det inte för luleåtränaren som slutar efter denna säsong och vissst har han gjort det bra med dessa tjuriga norrbottningar och oftast kört järnet helst då på hemmais. Taavola var enormt besviken igår och sprang och låste in sig efter matchen och grinde en skvätt men Luleå kommer nog igen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.