Sammanfattning av GB´n: Nu ska vi sparka tränarna, ta bort minst 10 spelare, införa en sorgedag i Timrå, lägga ner systembolaget och sen vinner vi Elitserien med IF Sundsvall Hockey.
Helvete vad det snurrar, Tur att sanningen är en annan. PUH.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu ska vi sparka tränarna, ta bort minst 10 spelare, införa en sorgedag i Timrå, lägga ner systembolaget och sen vinner vi Elitserien med IF Sundsvall Hockey.
Helvete vad det snurrar, Tur att sanningen är en annan. PUH.