Tigerhjärta: Hade det stått mellan Rattie och Dahlén inför denna säsong så hade exakt alla Timrå-supportrar valt den sistnämnde. Rattie är en av ligans absolut bästa PP-spelare men han är mellanmjölk i 5v5, offensivt skicklig med hyffsad forecheck. Finns en risk att han blir sönderscoutad av motståndarna kommande säsong då han oftast står på samma ställe när han gör mål. Sa det redan i vintras också att han inte är oersättlig, då han typ bara var farlig i PP.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sa det redan i vintras också att han inte är oersättlig, då han typ bara var farlig i PP.