+ 2
Inlägg: 2352172
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2022-2023
sargad: Jag ser Hartmann och Lundin som 50-procentiga nyförvärv. De gick in i förra säsongen som bra HA-spelare och avslutade som landslagsmän.
Tror de flesta skulle betrakta dem som väldigt spännande nyförvärv om de gått till ett annat SHL-lag.
Tror de flesta skulle betrakta dem som väldigt spännande nyförvärv om de gått till ett annat SHL-lag.
+ 14
Har däremot större förhoppningar att några av våra "egna" ska kunna snäppa upp 10-20% i prestation sett över hela säsongen när de nu har en SHL-säsong i ryggen. Tänker på Sebastian, Albin o Walli. Vore jäkligt kul att se dessa blomma vidare likt sheriffen gjorde ifjol.