Kongo: Så du tror på allvar att ekonomin hade varit det som stoppat Dahlén från att spela i Timråtröjan? Vill Dahlén spela i Timrå så kommer han göra det. En av fysikens grundlagar.
Sputnik: Jag förstår inte vad du pratar om. Min poäng är att TIK måste vara ekonomiskt förberedda på om Jonte vill komma hem. Du och Mikenomad tycks leva i den vackra villfarelsen att det inte spelar någon roll.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer