1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2355133

Sv: Apropå nånting...
{9682}: Ja ungefär så. Jag får Håkan Loob-vibbar. Loob hade väl iofs ett antal (6-7?) säsonger i Calgary men nog är det ändå som dominant elitseriespelare man främst minns honom som aktiv. Iaf jag

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jörgen Jönnsson är en annan som man utifrån såg upp till fast man inte höll på FBK.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Loob är ende svensk att nå 50 mål i NHL och du minns honom som främst som elitseriespelare? Märks att du har en trevlig semester 😉

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Dahlen är klar 100% nu. Jag var först med att skriva det i forumet tror jag att han var 80-90% klar. Litar på mina källor till 100%. Vilken säsong det kommer att bli!

Såhär tror jag de formerar laget:

Dahlén - Lander - Wedin
Pettersson - Hanzl - Hartmann
Halloran - Lundin - OJ
Blomqvist - Andersson - Walli
Extra: Boyce, Alvarez

Vi bör ha siktet satt på slutspel.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Fler exempel på det spåret var ju många fotbollsspelare i IFK Gbg på åttitalet. De var bevisligen på högsta europanivå med blåvitt men lyckades/trivdes inte andra europeiska storklubbar utan återvände till kamratgården för att trivas och spela bra boll igen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer