Funderar på en anledning att vänta med offentliggörandet är att man fortfarande jobbar med att dra in pengar från näringslivet. Svårare att be om pengar när 54 redan är presenterad? Ska då ställas emot att sälja säsongskort.
Dead Wing: om inte finansieringen är klar så är ju värvningen inte klar heller…om inte linkan agerar ”master of puppets” i bakgrunden då dvs. men då lär han skotta något jävulskt med garageuppfarter för att få det att gå ihop.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer