1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2355215

Sv: Apropå nånting...
{297}: Jo men frågan var ju om någon visste så jag svarade på det. Att ja, några st säger sig veta till 100%. Själv vet jag inte mer än vad semestervinet sa mig 😉

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Citerar Tage Danielsson:
Sannolikt va, det betyder väl nåt som är likt sanning. Men riktigt lika sant som sanning är det inte om det är sannolikt

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: nej det är samma här. Och läser man i sociala medier i usa/Kanada så pendlar det stort mellan att folk tycker det är helt sjukt att Dahlén inte har plockats upp ännu och det vanliga amerikanska/kanadensiska att han är för ”soft” och inte tar sargduellerna. Själv lutar jag åt att det skulle vara helt sjukt om han skrev på för oss med tanke på hans kvalitéer så tills dess förhåller jag mig skeptisk.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...