1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2355278

Sv: Apropå nånting...
falconuggla: Kan ju bli skapligt antiklimax, men känner att skulle Jonte trots allt landa ett NHL kontrakt så är han så väl värd det. Skulle han å andra sidan vända hem ännu en gång så är han i min bok större än Lill Strimma, sett till klubbhjärta och betydelse.

Lill Strimma är ju en legend sett till hur stor han var i hela hockeyvärlden, men känns väl som Bulla å andra sidan glömts bort i Lill Strimmas skugga, sett till klubbikon?

Men kommer Jonte hem som sagt så är tronen hans. Sorry Lander, men Dahlén kommer i så fall vara spelaren på folks läppar, men jag vet ditt Timråhjärta är stort och du är ödmjuk. Ditt spel och hjärta på isen kommer vara lika värdefullt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Så är det.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...