1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2355630

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Kanske kan Oliver Johansson ta Lodins roll kommande säsong? Verkar ju imponerat på campen i allafall. Med ett bra självförtroende däirfrån och bättre ingångsläge kommande säsong med mer harmoni i truppen så kanske han blommar ut.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: nu blir det ju detta med roller på isen och vilken typ av spelare man är ytterst intressant gällande Oliver. Sett till hans tid som junior är väl han främst en spelare som ska producera poäng i topp 2 kedjorna och om vi nu skulle få hem Jonte så hittar då inte jag nån plats åt Oliver där. Inte om han ska få mkt speltid och kunna utvecklas i a f. Jag tycker snarare att för hans egen utveckling borde han lira i HA. Om Jonte inte kommer ja då kanske Oliver kan vara en liten Lodin-joker?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer