Lite svårt att bilda sig en uppfattning om Ed när jag bara har sett debut matchen och den skötte han alldeles utmärkt.
Man hade trott att det skulle vara nån flåbuse men han kunde faktiskt lira hockey karln.
Vi får väl se han har det nog rätt tungt nu med omställningen av rinken, tiden, och nya offside regler så man får nog vänta en 5-6 matcher innan man vet vad han går för.
Nä nu är det kväller och i morgon skall Timrå IK förstöra den fina sviten åt Färjestad tänk vad skönt det skulle sitta ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lite svårt att bilda sig en uppfattning om Ed när jag bara har sett debut matchen och den skötte han alldeles utmärkt.
Man hade trott att det skulle vara nån flåbuse men han kunde faktiskt lira hockey karln.
Vi får väl se han har det nog rätt tungt nu med omställningen av rinken, tiden, och nya offside regler så man får nog vänta en 5-6 matcher innan man vet vad han går för.
Nä nu är det kväller och i morgon skall Timrå IK förstöra den fina sviten åt Färjestad tänk vad skönt det skulle sitta ;)