1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2355860

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Ja, precis. Det är därför jag inte riktigt vågar stå för en sådan tippning☺. Det är ju få lag som kan få ihop ett lag första säsongen (som Vegas gjorde, och Percys Mif nästan gjorde på 90-talet), men "på papperet" finns möjligheten till en placering högt upp. Det är slumpartat hur det blir och frågan är om Samuelsson står för en tillräckligt modern hockey? Men mitt inlägg var mer ett fråga kring LHC som trea. Det har jag riktigt svårt att se.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Windom Earle: På papperet ser jag HV som ett bottenlag.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.