mikenomad: Fan, jag kanske bara är lite semester-lullig och på osedvanligt gott humör, men blåser det inte jävligt positiva vindar runt föreningen just nu? Ledarskapet, från fabriksgolvet till ”the rooftop-appartment” verkar dra åt samma håll. En rödvit hockeytråd… fylld med tillförsikt och ödmjukhet, samtidigt med en beslutsamhet att skapa något riktigt stort, kanske inte i år, men på längre sikt… jag mår fan bra som Timrå-supporter! Det känns jävligt konstigt!😳🤪
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer