DenRöda: Dock vågar jag inte riktigt själv drömma om att det lär hända. Så jag inställer mig ändå på att vara riktigt nöjd med att Lander och CO kommit hem igen. Gott nog det å. 😊
DenRöda: Ja och att han får en presentation på ispremiären som tänkt denna gång och inte en snabbt ihopfixad sådan mot nått Norskt motstånd man knappt minns namnet på i en halvtrött färsäsongsmatch.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer