+ 8
Inlägg: 2356408
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ja ispremiären hade kunnat locka bra mycket mer och dessutom ökat intresse hos "plantskolan" om kidsen fick en smörpassning av Lander, skrinna upp i slottet och sätta en straff bakom JJ.
Lite smått och gott där hade kunnat dra igång stormen inför säsongspremiären.
Kan vi dra ihop några allmänna tips som kanske kan framföras till klubben här?
Lite smått och gott där hade kunnat dra igång stormen inför säsongspremiären.
Kan vi dra ihop några allmänna tips som kanske kan framföras till klubben här?
+ 9
Men bortsett från det är det som en vanlig träning med halvrisig intensitet och noll kamp. Det kallas premiär men är ju långt ifrån premiären.
Så Jo, nog finns det utrymme att expandera "ispremiär-konceptet" kan man tycka.