1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2356642

Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Jonte är klar som jag var först ut att skriva. Det ekonomiska är inga problem, tar bara lite tid innan allt är klart och signerat.

Det blir en sjuhelsikes säsong!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2022-2023
Zäta75: Jonte igår på Bloco, som svar på den direkta frågan om han är klar för Timrå inför kommande säsong: "Nej".

Vi står inför två alternativ: antingen bullshittar/killgissar du (och några till) här friskt...

Eller så är det "i praktiken" klart men de drar ut på tillkännagivandet p.g.a... ja, vad..? Kapanen måste få komma på plats och få cred för signeringen? Och/eller pengar ska fortfarande in, kanske även via Swish-kampanj..?

(Uppgiften att de redan har vänt sig till externa finansiärer med förfrågan om 4 extra miljoner, som tidigare nämnts i forumet, stämmer. Ett starkt indicium i sig på att "något" är i görningen.)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer